söndag 17 mars 2019

Romantiskt i rosa.


Hej!

Söndagen har gått i ett.
Helgen har gått i ett.😉
Jag har mest städat. 
Städat och städat.😌
Och då pratar vi om att torka golven ett oändligt antal gånger efter det cementliknande betongdammet som lagt sig över allt och det tar tid att få bort...
Uppenbarligen😅, 
men en befrielse när man känner det under fötterna när man går att de börjar kännas lena och mjuka som vanligt och inte sträva...
Usch.

För er som vill se en filmsnutt på rummet som ska renoveras som ställt till med denna smutsinvasion, ni får gå in och kolla på insta story, där finns en liten film.
😊

Ett par joggingrundor i den blöta vårskogen har jag också hunnit med och en massa god mat förstås, och så klurar vi på nya rummet.
Det är många beslut som ska fattas när det är renovering.

Det kommer att ta tid innan detta blir klart men startskottet har gått och jag är såååå glad!

Så jag städar så gärna när de varit här och jobbat!😉


Romantisk vårkrans eller hur...


Sådana här kransar binder jag på stålring.
Finns i välsorterade blomsterbutiker och också i min nätbutik under kategori; Övrigt; Kransar.


Den här helt underbara blusen är också en nyhet som ni hittar i butiken nu.
Sååå fin!
Och det är ett fast linne som sitter i undertill, även det i rosa.


Blus och örhänge hittar ni i nätbutiken/butiken.


Så fina trumpetarmar på denna blus...


Nu ska jag försöka läsa lite i min bok innan det är TV-time!

Kram
💜

Inga kommentarer: