fredag 19 oktober 2018

Saker att se fram emot och varma nyheter.


Men hur fin är inte den populära ponchon i vackert vintervitt...?

Hej på er.

Ja idag är jag tillbaka igen.😊
Jag är lite sämre på bloggen just nu och det beror helt och hållet på min totala tidsbrist och en massa annat som bara måste gå före, för jag är ju verkligen annars flitig med att uppdatera här, så inga ursäkter till varför det blir dagar utan inlägg, bara en förklaring.


Idag är jag så glad!

Jag har bokat flygbiljetter till London, och letat i timmar efter hotell men nu är det spikat.

London here we come...
om tretton dagar...
Jag längtar!
Börjar nästan gråta bara jag tänker på det, så känns det i magen...💜



Här har ni den fina ponchon matchad med den svarta pälsknorren som vi fick påfyllning av idag och så de gosiga gosiga tumvantarna, också fuskpäls.
Detta är såna vantar som lätt blir en riktig vinterfavorit.

Nyheterna på bilderna finns i nätbutiken.


Passar perfekt till den svarta mössan med bling också...


Ponchon är så där lagom tjock och har en snygg kabelstickning och slits på ena sidan.
Små detaljer som gör det!


Fusk pälsvantarna även i vintervitt, så klart.
😉


Och leo tub i offwhite...


Mysiga varma saker...

 


Annars denna veckan...
Jo vi har fått upp solceller på taket till butiken och idag är det ju fredag och vi ska på David Batra som gästar Halmstad.


Happy helg!

Kram Mariette

Inga kommentarer: