tisdag 16 oktober 2018

Den behöver ju inte hänga på dörren!


Oj vilka sena inlägg det blir nu varje dag.
Jag hinner inte med))

Livet är en berg och dalbana av allt möjligt.

Sista två veckorna har verkligen innehållit så mycket på så många plan.
Upp och ner...

Men nu känns det, och jag hoppas, som att det vänder. 
Det känns som att allt jag önskat sista tiden just nu går vägen och då kan man ju inte önska sig mer efter tunga ovissa dagar...

Idag fick jag två härliga meddelande med goda nyheter så det lyfte dagen ännu mer.
Efter regn kommer sol, eller hur?



Dessa snygga kransar finns nu i nätbutiken.
Jag piffar min balkonglåda med en tills jag sätter dit min stjärna av grenar.
Fint med något i mitten av lådan som ett blickfång.

En krans behöver definitivt inte hänga på dörren.😊


Höst.
Jag älskar verkligen brunt denna årstid...


Vår utsikt skiftar just nu i toner av orange, brunt och gult...

Mättat, färgstarkt och med ett löfte om att det snart är dags för löven att falla och göra sin sista dans...


Det är en ynnest att få vakna till denna utsikt varje dag...


Kransen för dagen...
Orange, blått, brunt, rött, lila...
Kransgodis.


Hoppas dagen varit fin.
Annars kommer det ju alltid en ny chans imorgon.💚

Godnatt.💜

Inga kommentarer: