tisdag 30 oktober 2018

Frozen Santas och gosiga koftor.


Alltså...världens gosigaste mjuka koftorna kom idag!
Jag blev så glad när jag plockade upp dem och kände kvaliteten!
Detta är helt klart en sådan som blir en långlivad favorit i garderoben.
De är så sköna (sticks inte) utan är supergoa och så en sån där längd som gör dem extra fina att ha på sig.
Fickorna var så härliga att köra ner händerna i också.
😊
Jag kommer att ta hem en senapsgul till mig själv, till att börja med.😉




Vi fick också påfyllning av världens goaste pälsknorrar!
Här har jag på mig den svarta som är en favorit hos er kunder.


Tanken på att jag ska resa bort nu om någon dag stressar mig mycket för jag har så galet mycket att göra i butiken just nu, men vissa tillfällen i livet kommer inte igen så man får prioritera.


Just nu tillverkar jag gravsmyckning för fullt eftersom butiken är öppen som vanligt och Allhelgona står för dörren.

Jag måste med andra ord ha ett lager av dekorationer.
😊


Det är ingen tvekan om vad folk vill ha allra mest just nu...


Advent och julens saker lockar allra mest.

Men det är ju kanske inte så konstigt då det är något man ser fram emot så här när mörkret kommit med vintertid och kortare dagar.

Idag på radion så pratade de faktiskt om hur man håller sig pigg så här i mörkret.
En dam ringde in och sade att hon och hennes man levde efter sommartid året runt, de hade börjat med det förra året, och det var så mycket lättare med dagarna nu. 
Dagarna var längre och ljusare och hon rekommenderade det verkligen.
(nu var de pensionärer så det var kanske lite lättare för dem att göra som de ville...haha...men jag är inget fan av detta med att ändra klockan så jag hoppas verkligen att det blir en ändring på det).

Hon gav mig vatten på min kvarn om man säger så.😊


Nästa vecka tar jag fram advent i butiken.
Jag älskar det!
Tiden lyses upp och mörkret blir varmt och vackert.

I London har den maffiga adventsbelysningen hängts upp över Regent Street men den är inte tänd ännu...
Lär nog inte tändas till helgen heller när vi är där men det hade varit trevligt...

Jul i London är magiskt.


DBKD (med Cloudy krukorna) har i år gjort dessa fina juldekorationer.

Jag menar titta på snöflingan så vacker...


"Frozen Santa" som dessa heter "är så frusen att mössan är neddragen ända till näsan".
Så står det om dessa sötnosar.
😊


Nya paketkalendern som också den hittas i nätbutiken nu.


Vi ses.

Kram

Inga kommentarer: