fredag 5 oktober 2018

Fredagserbjudande!


Happy Friday!

Idag kör vi fraktfritt i nätbutiken på kläder, smycken och assecoarer!
Välj *Hämta hos Tulipa när du kommer till kassan så går frakten in på 0:- om du vill ta del av erbjudandet.

OBS; Gäller ej i kombination vid köp från andra varugrupper.
Erbjudandet gäller till midnatt idag fredag.



På bilderna har jag på mig den supergoa fuskpälsknorren i mullvad.


Denna morgon är i skrivande stund mörk och småregnig och jag saknar någon i London extra mycket.
Vet inte ens om vi kan åka och hälsa på vår dotter när det är höstlov, för det är jobb, jobb och denna helg hinner jag träffa mannen endast på lördagkväll och ja that`s it.
Sen är han borta på sitt jobb.
Sånt är vårt liv och livet som egenföretagare är verkligen inte alltid till sin bästa fördel.

Men nu ska jag börja plocka ner allt i skyltfönstret för det är dags att skylta om.
Så, bäst att köra innan vi öppnar butiken och blommor ska levereras,

Ha en mysig fredag nu!

Kram från mig!

Inga kommentarer: