torsdag 30 augusti 2018

Så blev det torsdag...



Visst känns det lite konstigt och tomt nu när en familjemedlem lämnat huset för en annan plats...

Första kvällen var jag jätteledsen, det ska erkännas. Kanske löjligt men det kändes verkligen riktigt riktigt jobbigt.
Sen räckte det med något litet som en glad hälsning från London och sen så kändes det så himla mycket lättare.

Kanske typiskt "mammigt" att gråta och sakna på det viset men herregud man är väl mänsklig och vad betyder mer än ens barn?

Men som sagt,
 nu är det bara att gilla läget och anpassa sig till att vara tre.

Tre tallrikar runt bordet och en mindre som spelar musik när det duschas och fixas mat och allt vad det är...

Klart det blir lite tystare och tommare men också tur det är mycket med jobbet just nu så man inte hinner gå hemma och tänka och känna och sakna.

Nej, det bästa är att vara sysselsatt.



Igår fick vi leverans från Mix By Heart.

Alltså denna koftan är bara såååå drömfin.
Det är inte för inte som den kallas den "magiska koftan."

Helt fantastisk kvalitet också, man måste ta på den för att känna hur mjuk och följsam och lätt den är.

Sagolik.
Romantisk men ändå tuff.
Väldigt kvinnligt fin tycker jag att den är...


Vi fotade efter jobbet igår.


Långkoftorna i min garderob är verkligen trotjänare då det är så snyggt till både klänning, byxor och kjol.
Ett solklart favoritplagg.




Färgen heter Mullvad och det känns som att den "anpassar" sig lite till vad man sätter till den.
Just här blev den så vacker till både vattnet och stenarnas nyanser...



Skärp har också kommit hem till butiken...

Och ja, det är djurmönster som är stort på kläderna denna säsong.
Själv älskar jag leo så det passar mig perfekt))



Det rosa skärpet.


Den här ponchon nedan föll jag för när jag såg den.

Superskön och lagom "lätt".
Och så är det ju så viktigt hur en sådan här känns när man har den på sig och denna är så go i materialet. Mjuk så man nästan vill kela med den))haha...
😊




Lös och ledig så den funkar även när man vill kasta sten eller göra annat liknande))
😉



Summa summarum det är så himla roligt att fylla upp med höstnyheter i butiken.
Det gör hösten ännu mer skimrande och spännande...

För var säsong har ju sin charm.
Och årstider är härligt att ha.

Detta hittas nu i nätbutiken.


Kram från mig

Inga kommentarer: