söndag 19 augusti 2018

Början på något nytt.



Japp, regnet står som spön i backen denna söndag förmiddag, dagen innan skolan drar igång.
Det kan inte kännas mycket mer höstigt än så här...Men det visar att solen ska titta fram och lysa vackert så jag tror det blir en fin dag i trädgården för min del.


Vi har ett barn som börjar sin skola imorgon och en som börjar sin skola på torsdag.
Det är mycket som händer nu och jag har fjärilar i magen.

Stora förändringar på det personliga familje planet och nya äventyr.
Mycket känslor blir det då.

Men förstås, allt är efterlängtat och önskat.

Det är förändringens vindar som blåser in 
och en ny höst med andra förutsättningar väntar.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir en fantastisk höst för oss alla.

Fylld av nya utmaningar och saker som får oss att växa och glädjas åt.






Älskar att ha på mig shorts, kjol, klänning...
Vill inte hoppa i byxorna för hösten riktigt ännu.
😊

På bilderna har jag på mig tröja med glitterficka från butiken som är så snygg i nyans och stil.

Idag är sista dagen med fri frakt på kläder, smycken och assecoarer i nätbutiken.
Välj Hämta hos Tulipa när du kommer till kassan om du vill ta del av erbjudandet så går frakten in på 0:-

Kan ej kombineras med köp från andra varugrupper.


Ha en fin söndag.

KRAM

Inga kommentarer: