söndag 12 augusti 2018

Oväder


Hej regnet!


Vilket åskoväder som drog in över oss igår kväll!
Blixtar och dunder, på blixtar och dunder.
Det tog aldrig slut.
Och när man trodde det var borta var det som att det vänt och bestämt sig för att komma tillbaka igen.

Mysigt i alla fall att sitta i tryggt förvar under tak i uterummet med tända ljus och ljusslingor tända och se himlen lysas upp av blixtar och regnet slå med full kraft mot taket.

Och så åt vi sååå god mat igår...
(eller så var jag bara extra hungrig..haha...)
Älskar lördagar och helglyx!

Nu är det ju dock så att vi bor i ett gammalt hus och fast att vi drog ut allt vi kunde och lite till så funkar det inte som det ska här hemma idag.

Alltid likadant efter dessa åskoväder när de blir så rejäla och kraftiga.

Vi har ju en hel del gamla ledningar efter Sydkrafts tid och varje gång någon reparatör ska komma hit efter en felanmälan så kliar de sig i huvudet när de ser alla sladdar.



Nu finns denna snygga kjol och mitt fina halsband med på rean i nätbutiken.

Paraplyet är slutsålt men vi har andra liknande med volanger och fina former.
Älskar dessa paraplyer!





Den här lyktan...
Den är bara sååå fin.

En höstnyhet som nu också finns i nätbutiken.



Precis varit ute och sprungit i skogen men idag blev det inget dopp efteråt nerifrån bryggan.
Glömde faktiskt bort det för jag var så fokuserad på att komma in och ta tag i en massa grejer.
😊

Ska upp till jobbet en runda snart och beta av på min lista av måsten och sen ska jag försöka ta dagen som den kommer.

Hoppas du får en fin dag.

Kram M

Inga kommentarer: