fredag 6 april 2018

Fredags solen...


Solen lyser så härligt in i köket denna fredag!


Hej!

Nu har jag varit hemma och gjort en pizza deg och då passade jag också på att ta några kort.

Vilket vackert solljus det är denna dag...
Det fyller huset, värmer rummen och gör själen lycklig och lätt.

Jag tycker vintern har varit evighetslång i år...


Och så kan jag inte låta bli att tänka på vad som hände denna fredag för ett år sedan...
Attentatet på Drottninggatan.

Det var en lika vacker fredag då.

En vanlig dag som blev allt annat än det.

Så fruktansvärt och en så omänsklig handling.


Lite somriga blommor får lysa upp helgen i köket här.

En  Mårbacka och en viol.

För övrigt hänger violen i den fina nya ampeln som jag precis hängt upp i skyltfönstret också i butiken.


Snyggt med en hamrad yta...



Sturehofs kruka + Mårbacka = 💚💚💚


Prickiga plåtburken till knäckebröd är en av alla nyheter i nätbutiken.
Och ljusstake Nixon är bara så cool...
😊



Hoppas du få en härlig helg
Sköt om dig.
💚

Inga kommentarer: