lördag 28 april 2018

"Förfest med Lillelördag",- och butiksnytt.


Hej Hej.

Om vi hade det skoj igår...Jaaaa, det kan man väl säga...😊
Så aningens seg idag men nu har jag jobbat och sprungit och check fått iväg en viktig sak i ansökningsform och snart ska det bli middag som vi blir bjudna på....Tack och lov för jag är trött...haha...

Men i alla fall.
Gårdagens utgång var detta;
Först åt vi på Harrys (och om ni inte testat deras fisksoppa så måste ni det...OMG så GOD den var!)

Sen gick vi till Halmstad Live för att se Anitha Schulman och Ann Söderlund som var ute på turnè med "Förfest med Lillelördag" och igår hade de kommit till Halmstad. 
Älskar deras podd som jag lyssnat på bra länge nu.


Och sen kan man kan väl säga att det blev lite mer festligt än vi tänkt oss...😊
Vi skulle ju åka hem direkt efter showen men det blev en massa efterfest snack och mera bubbel och babbel och så himla himla roligt hade vi!
Och ska sanningen fram så att om inte våran skjuts redan väntat länge nog 😄👀, ja då hade vi fortsatt partaja med dem för det var bara så roligt!

En överraskningarnas kväll.



Jag, Johanna, Annika, Ann och Anitha.

Och så skulle jag visa lite bilder från omskyltningen jag gjorde i butiken igår.

Det var lite trist ljus när jag tog dessa bilder och idag hann jag inte ta några nya så det får bli så här så länge...

Det är i alla fall mycket fint till trädgården där i fönstret nu.



Fotogenlyktor från Strömshaga...


Amplar, fina att fylla ytterst med mossa eller säckväv och sedan blommorna som pricken över i förstås!



 Hängande fågelbad och klot och krukor.
Vattenkannor och andra trädgårdsdetaljer...



Rosa kökshanddukar som andas sommar och läckra palettblad...

Vi har så mycket fint i butiken nu!

På måndag, Valborgsmässoafton har vi öppet 9,30-16.

1 maj stängt.

Fortsatt fin helg!

Kram

Inga kommentarer: