fredag 27 april 2018

Fint till trappan och hej helgen!


Heeej fredag!

Drog igång denna dagen med en omskyltning i butiken för vi har ju fått hem så mycket nya fina saker och trädgårdssäsongen är här även om jag just nu tycker det är aningens kallt...
Men så kommer dagarna då det är bara härligt och då vill man så mycket!



De fina bandkloten som kom i veckan är verkligen toppen fina att dekorera en entrè med!






 I krukorna här bara frosttåligt.
Pensèer och gyllenlack.

Ni kanske minns att jag skrev och rekommenderade gyllenlack förra veckan och nu har vi fått hem ännu en färg på dessa.
En tvåfärgad söt sort.
Dessa (gyllenlack) vet jag somliga av våra kunder planterade på kyrkogården i fjol och de var så nöjda med dem för det blev skira och fylliga och väldigt lättskötta så de vill jag verkligen slå ett extra slag för igen.


Har ni något kul inplanerat i helgen då?

Helgen här är ganska fulltecknad faktiskt...
(och jag gillar verkligen att bara vara hemma också så det är inget måste för mig)
Men ikväll ska jag på skoj i stan med bla min favoritfrisör😊))

Så...

En härlig fredag önskar jag er...
och imorgon ska jag lägga in bilder på min omskyltning...(kolla instastories på instagram där ser man lite), men tills dess...

Ha det riktigt gott.💚

Inga kommentarer: