torsdag 25 januari 2018

Många nya härligheter!


Märkligt...
Vädret vill jag inte ska vara grått men i inredningen älskar jag det))😊

Nu har jag hunnit fota två slingor med bollar från Iris Lights som är helt nya för våren...

Just Grey ser ni här.

Så snygg!

Här i kombination med min Cloudy kruka design Hanna Wessman och en corokia, (växten).



En annan ny för våren är denna nedan som heter...

"Dunes"




Nu tror jag knappast ni kan se det...haha...men detta är faktiskt helt nymålade väggar för veckan...och det är i en mild grå färg...här var det nyligen vita väggar.

Ska fota det i annat ljus sen så man ser det.
Men det blev en fin behaglig ljus grå.


Nu har jag också bullat upp i butiken med det nya från Gerbera keramik!





Fredag imorgon då, hur skönt..?

Mycket.😊

Tror jag ska leta upp något nytt gott recept att testa.

Välkommen till butiken och nätbutiken har förstås alltid öppet!

Kram M

Inga kommentarer: