söndag 7 januari 2018

I glasboxen...


Pärlhyacint i glasbox.
Tända ljus och skira ljusslingor.
Vackert i januari...


Hej.

Vilken fin ljus vintersöndag det blev.
Kallt och frostigt.

Sovmorgon, joggingrunda och sen blev det en tur in till stan...

Var lite sugen på att kolla in möbel rean men fastnade inte för något speciellt.
Mycket säljer man ju själv också...men så klart inte soffor och sånt där men det behövde jag ingen heller...😊

Nu när det är januari och ny början och nytt år så vill man alltid fixa med något...
Förändra något.
Hmmm...man kanske skulle måla en vägg eller sätta upp en tapet eller nåt...haha...

Vi har stora projekt att ta tag i dock så det vore ju bättre jag fokuserade på det men ibland är det lättare att köpa något litet än att ta tag i det stora som man vet för så mycket med sig.
Och vi måste vara två i stora projekt, det kan jag inte ro i land ensam...


Glasbox, ljusslinga  och ljuslykta min nätbutik.

Jag har en liten pärlhyacint i boxen, fint att rama in blomman tycker jag.



Nu ska jag snart laga ett favoritpasta recept med kyckling, saffran, purjolök och god sås....

Mmmm...
Sen blir det Bron på SVT lite senare.


Hoppas ni haft en fin dag!

KRAM

Inga kommentarer: