torsdag 8 september 2016

Spännande och inspirerande dagar!



Så här ser det ut nere vid antiken just nu.

Gör man en äppeltavla så håller den länge, man behöver bara byta ut något enstaka äpple som ruttnar så är den fräsch och fin igen.


Här nere bland de gamla och udda sakerna kan man verkligen hitta vad som helst...
Det är ju det som är så spännande med loppis/antikt eller hur..?

Vi har tex otroligt fina lampor, kristallskålar, horn av alla de slag, krus, ljuvliga tårtspadar, tänger, kristallglas, mattor, pallar, ljusstakar i högt och lågt, vackra speglar, udda statyer, figurer...

Ja allt mellan himmel och jord, jag lovar.

Även kläder hittar man här ute.


Igår kom en sån där leverans som jag blev så där lite extra eld och lågor att packa upp...
Nämligen Lo-ika med deras populära kläder, sjalar, smycken...

Jag hann bara fota ett par koftor på kvällen efter jobbet men hoppas hinna mera idag efter att jag gjort alla mina blomsterbeställningar till imorgon.

Jag fixade i alla fall snabbt en hörna för kläderna i butiken och den kan ni se en bild på på mitt instagram om ni är nyfikna på det.
Jag är nöjd (som Ernst brukar säga...hihi...).


Den här årstiden älskar jag djupt.
Jag får sån inspiration från allt!

Det kan nästan inte vara vackrare än nu tycker jag och överallt finns inspirationen.
Ja nästan så mycket att det blir lite mycket ibland och man får försöka bromsa...



Nu ska jag redigera lite bilder från igår innan ett lass med blommor snart kommer hit som ska tas om hand...
Jag har bla beställt pumpor...
Visst är man sugen på höstpiff?

Kram

Inga kommentarer: