tisdag 20 september 2016

De effektiva dagarna...


Jag måste ju säga att de effektiva dagarna, 
de är de jag älskar allra mest.
De ger mig energi och gör mig så där härligt skönt trött.
De får mig att bli mer kreativ, att vilja mera, att skapa mera, att bubbla över av idèer och lycka över att få vara och göra det jag gör.

Idag har vi varit effektiva.
Igår kom två leveranser, som skulle tas om hand idag, plus att det kom tre leveranser idag och en massa paketpackning och annat på det.


När jag band den här kransen denna soliga eftermiddag så kände jag att den måste ju hänga här.
På den gröna gamla cykeln.

En blomstercykel så att säga.
Om så bara för idag.



OCH, 
innan jag säger hej då så vill jag bara säga till Er...
Tack för att ni tittar in här.

(- Viktiga små rader. -)


Höst blomsterhälsningar!

1 kommentar:

Marja sa...

Dina kransar! How i love them!!