lördag 24 september 2016

Lördagsblandning.


Godkväll.

Dagen bara försvann så snabbt idag.
Men vilket väder...
Jag sprang en runda efter jobbet och det är så man får nypa sig i armen så vackert och varmt och höstskimrande det är i skogen nu...

Bästa lördagspeppen för mig att få komma ut och springa på eftermiddagen innan man sen ska luta sig tillbaka och bara njuta lördag.



Den här sjalen skulle jag bära ut i antiken igår, ihop med en massa annat nytt gammalt och jag tyckte den var så fin...
Så den förtjänade en bild eller två.
Det finns verkligen många slags skatter där ute...
Litet som stort, mjukt som hårt..

Vem som har ägt denna sjal vet jag inte men den föll mitt hjärta för...


Igår fick vi hem nya kort från Tove Frank.
Magiska Tove Frank som har känslan att fånga något som blir konst.
Fotokonst.

Nu har vi alltså nya fina motiv och även påfyllt av tidigare storsäljare.

Jag hann precis fixa en ny hörna i butiken innan stängning. Här försvann ett skåp så då blev det så klart ommöblering, bla med ett skrivbord och lite annat fint.

Ser ni handen på väggen...
Den är fantastisk! Passar som krok och smyckeshängare eller bara som ren och skär dekoration.
En nyhet från PB Home som även kommer i nätbutiken snart.


De nya korten från Tove Frank...


 Gypsie stories

Magic


Jag älskar dig härifrån till månen och tillbaka


Bubble girl

The Unicorn


Home


You are the creator of your life

Music is what feelings sound like


KRAM!

Inga kommentarer: