torsdag 16 januari 2014

Kvällens tips!

 
Hej Hopp Vänner!
 
Åh nu måste jag tipsa er!
 
Idag låg min nya mössa i postlådan som jag beställde på nätet häromdagen från Jenny Ragna.
Hade läst om denna hos Johanna Toftby (bloggar hos Amelia, har tidigare varit med i Ensam mamma söker på TV3, om ni inte känner igen namnet!, och hon är grymt inspirerande när det gäller träning!!!) och när jag såg hennes coola mössa blev jag så sugen på en sådan eftersom den verkligen såg så skön ut, plus att jag gillar mönstren.
(Johanna har ett annat mönster, fanns lite att välja på!)
 
Ikväll har jag invigt den med en joggingrunda som var både blåsig, kall och isig och mössan var perfekt! Lätt och luftig men ändå höll den värmen precis lagom.
Rekommenderas!!!
 
Jenny Ragna hittar ni på nätet där hon har webshop.
 
Nehej, dags att börja packa lilla resväskan till imorgon.
 
Skulle egentligen inte gett mig ut på en kvällsrunda men kunde som vanligt inte bortsortera det från min "måste" lista.
 
Träning är livet det!
 
Imorgon ska jag njuta av livet med en vän!
 
Det är inte dumt det heller...
 
Kram Kram!


Inga kommentarer: