torsdag 14 november 2013

What a day))!


 
Vilken lycklig inredningsdag jag haft idag!
 
De efterlängtade marockanska varorna kom så äntligen och när jag packar upp det med ivriga fingrar så plingar det till i mobilen att leveransen från Tine K också är på väg...
Med andra ord, mycket efterlängtat på en gång och när man väntat länge så känner man sig otroligt glad över sånt här...
Som ett barn på julafton,- eller om jag fått chansen att få ge mig ut och springa då så hade jag slagit personbästa alla gånger, det är ingen underdrift,...haha...
 
Det som hunnit in i nätbutiken ikväll är den marockanska adventsljusstaken som är set om fyra lyktor, och de fina vita brickborden.
Det andra ska jag försöka lägga in imorgon.
 
(Kan säga att min inköpsrunda jag skulle gjort idag fick ställas in pga av dessa godingar som anlände så den måste jag iväg på pronto imorgon bittti efter att paketen som ska gå imorgon har ordnats klart!!)
 

 
Kram/
 
 från en väldigt inredningslycklig Mariette!

3 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Oj oj - så mycket fint!
Är det inte svårt att låta bli att ta hem en massa när man har en butik med så mycket fint som du har? Jag skulle bli tokig! :-)
Älskar marockanska grejer!

Kram // AH

Madame Edith sa...

Underbara Marockanska inredningsgrejer, älskar verkligen den stilen!

Kram Madame Edith

Hemma på Sjuan sa...

Åh vad snygga saker hos dig! Förstår att du har fullt upp den närmaste tiden, bra att vara förberedd inför julen hemma då ;) kram Suss