torsdag 21 november 2013

I kransverkstan kväll nummer två!

 
 Igår kväll var det då dags för omgång nr två av adventspysselkvällarna.
 
Långväga liksom "närväga" deltagare kom och pysslade och skapade fantastiskt fina saker!
(Längst ifrån denna kväll var Carina från Kivik, tack fina du för att du ville komma ända hit för att pyssla!)
 
Jag är så glad för dessa möten som blir av pga bloggen.
Det berikar mitt liv och hur skulle min butik varit utan denna sida...
Jag hade ju aldrig fått träffa många av er i alla fall.
Och så måste jag också skriva att det kommer mail som får mig att både gråta och glädjas...
Ni betyder så mycket!
 
***
Tror det glittrades lite mer denna kväll än föregående...
Härligt vilket som!
 
Överlag är det fler som numera säger "jag vill ha det stilrent".
 
Och man väljer ju själv om man vill gå loss med limspray, glitterburkar och snö, och frossa i pynt eller bara köra naturnära.
 
Det gemensamma är dock att allt blir så väldigt fint oavsett!
Jag tycker det är så kul att se vad alla får till för fint.
Man blir så glad efter dessa kvällar så sen blir det svårt att komma till ro och somna))!
 
Kanske tur att ikväll är en "vanlig" kväll...
 

 



 
Nere vid uthuset...
 

 
Nästa vecka är det kurs tisdag och torsdag.
Så ugnen får jobba lite i helgen också!
 
Gröna sköna hälsningar från blomsterverkstan!



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad jag skulle vilja gå på kurs hos dig.. men jag bor i Finland..