onsdag 13 november 2013

I norska Bolig Dröm just nu...


Hej Hej!
 
Supersuddiga bilder från datorn...
 
 
Hoppas ni har en bra dag!
Jag målar och fixar och planerar för de närmsta dagarna och brist på sysselsättning råder inte.
Men det fanns en tid när jag startat min butik när timmarna kunde bli väldigt dryga...
Sen kom datorn in i mitt liv och med bloggen en helt ny värld och möjligheterna som öppnades med den.
 
Tack vare den tror jag faktiskt att jag finns kvar här...
Min butik hade i alla fall sett mycket annorlunda ut om jag inte haft alla er där ute som gör det möjligt för mig att vara här på landet och ändå locka hit folk...
 
Just nu är jag på jakt efter denna tidning...
Norska Bolig Dröm där jag är med i ett reportage som Lotta med bloggen Fyra Årstider gjort.
 
Hittade fyra sidor att kika på över nätet...
Men vill ju så klart ha pappersvarianten))!
 
 
 
Tidningen finns ingenstans i Halmstad att köpa...
 
Why not...
 
Jagar vidare.
 
Ha det fint!
 
KRAM!


3 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Fint reportage! Den finns inte centralt via Press stop.com? Där brukar jag beställa tidningar. Hoppas att du hittar den!

Anonym sa...

Psst.. Prova och ring Interpress o fråga var den finns, brukar vara där vi får våra tidningar till butiken där jag jobbar..
Lycka Till! Fint reportage:)

Kram Marie

Tulipa sa...

Tack för tipset om Interpress! Har en tidning som ska skickas från Norge och redaktionen på Bolig Dröm, men alla tips emottages tacksamt!

Kram Mariette