fredag 29 november 2013

Att ladda för advent...


 
Hej på Er!
 
 
Åh, vilken soluppgång det var idag...
Himlen var det vackraste orange/röda/rosa jag sett på länge...
Bara så som en klar kall vintermorgon kan se ut...
 
Igår hade jag sista pysslet i butiken för detta året, och denna gången var det på eftermiddagen.
 
Nu laddar vi för advent.
En del som ska förberedas och så har vi fått hem en massa underbara blommor förstås...
Tazetter, julrosor, hyacinter, julstjärnor, enar, suckulenter, amaryllisar...och en massa annat...
 
Julens blommor är verkligen något speciellt...
 
Och allra mest klappar hjärtat just nu för alla dessa otroligt vackra olika sorter av amaryllisar det finns, både i snitt och kruka...
 




 
Vi har bla fått påfyllning av House Doctors vackra stjärnor som jag hängt några stycken i granen på dessa bilder,-
 och så har även silvergrå lammskinn kommit hem.
 
Hittas nyinlagt i nätbutiken idag.
 
Ha en fin fredag!
 
Hinner jag så lägger jag in ett gäng bilder en gång till idag.
Har så mycket jag vill fota hela tiden...
 
KRAM!

1 kommentar:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh visst är det roligt med lite nya blommor, köpte ljust lite mini amaryllisar, hyacinter och julroser.
Håller tummarna att jag lyckas med julrosen i år mina brukar bara dö bort för mig.
Ha en fin helg/Theres