måndag 24 september 2012

Tidlöst


 
Alla bilder Sköna Hem
 
 
Halloj Måndag!
 
Här sitter jag och försöker lägga in några bilder på ett sååå vackert danskt hem och med andra handen svarar jag i telefonen... Måndag fm brukar vara mycket telefonsamtal!
 Många som kommer på saker under helgen!
 Men det är bara roligt förstås!
Och sen tror jag många börjar sin vecka med att beta av ärenden som ligger och väntar. Som ex blomsterbeställningar, saker de funderat på att de kanske skulle köpa osv.
 


 
Alltid vackert att samla saker på en bricka för ett lugnare helhetsintryck.
 


 
Oj vad vackert...
Inget slår vackra fönster och klassiska detaljer som en stilig maffig kristallkrona.
Tidlöst.
 


 
Silvertrassel i järnurna och en samling tomma ramar lutade mot varandra.

 
Gammalt slagbord och saker som bryter av i lagom dos.
 
 
Snart ska jag susa hem och se till min lilla kille som är hemma från skolan idag!
 
 
Ha en god måndag!
Vi ses!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Underbara inspirationsbilder du visar idag!
Allt i min smak.

Ha en fin dag,
Anneli

Tess på Tilda och Mamma sa...

Visst är det mycket på måndagar, brukar vara helt slut när kvällen kommer. Jag har hunnit jobba på mitt andra jobb sport affär halva dagen, sen var det bara hem och ringa upp alla som försökt nå mig på telefonerna till våra båda företag i familjen och det är alltid mycket på måndagar.
Kram på dig /Theres