onsdag 5 september 2012

I säsong...

 
 
Häromdagen skulle jag leta upp bilder på den externa hårddisken till en kund och då var de där,
 
alla de gamla höstbilderna.
 
Valde ut bara några.
 
En liten mini mini repris.
 



 
 

 
Idag har varit en blåsig dag.
Nu känner jag verkligen för att shoppa höstkläder. Fylla på garderoben med koftor, byxor, skor... Ja lite nytt höstfräscht får det allt bli redan imorgon då jag hoppas barnen och jag ska hinna iväg en sväng.
 
Har du hunnit fylla på garderoben med nytt för säsongen?
 
Ha det bäst.
Kram M


14 kommentarer:

Spirande grönt - sa...

Så många vackra höstkompositioner!

Rebecca

Malin`s Diner sa...

Vad du kan! Så himla fina allihop.

Ha en skön dag, idag inte så blåsig.

Kram Malin

HEMLÄNGTAN sa...

Sådana här vackra blomsterbilder får du gärna visa i repris. Otroligt fint!

Jag skulle också behöva shoppa lite höstkläder. I morse hade vi bara 5 grader...

Ha en fin dag!
/Jenny

UlricaA sa...

Gomorron! Trattar torkar jag och använder sen hela vintern i såser, köttfärsgratänger...you name it. Grytor. Allt man använder grönsaker i. Istället för tråkiga champinjoner...tycker trattarna smakar mera! och nej jag har inte fått blodad tand men förra kullen blev sååå trevlig så jag ångrar att jag inte behöll en själv. Denna kullen ligger dock ett helt år i tiden framåt...

Emelie sa...

Favoriter i repris är aldrig fel :) Den sista bilden med bl a rönnbär o det blåa fönstret (?) kommer jag ihåg att jag såg bland de första gångerna jag besökte din blogg. Älskar fortfarande rönnbären mot det blåa. Lite krans inspiration var precis vad jag behövde idag :) Tack! Kram

Anonym sa...

Oj, vilka fina höstbilder! Ja, är inte höstens färger helt underbara?!? Jag älskar alla årstider, men hösten är helt klart favoriten! Kyliga, klara morgnar. Och att äntligen få anledning att tända massa levande ljus både inom- och utomhus, mys,mys.

Var inom Levande hem i Laholm igår eftermiddag - jättemysig liten butik som jag mer än gärna kör från Halmstad för att besöka. Gulliga expediten där, Camilla, var så fint höstklädd, så visst blir man sugen på lite nytt och i de färgerna!

Önskar alla en riktigt fin torsdag!

Ann-Britt

Maj-britt sa...

Så himla fint! Vilken inspirations källa du är!
Är du på jakt efter fina höst skor så tycker jag du ska besöka den nya skobutiken i Laholm, Wimla!
De har börjat få in så himla mkt fint!

Ha en fin dag!

Kram
Maj-Britt

Elna sa...

Vackra höstbilder. Jag får nog börja med att tömma garderoben *ler*. Ha en fin dag.

Kram

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbart vackra höstbilder.Har börjat shoppa lite men vill ha mera.Bara så skoj att shoppa.Ha en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

Ingrid sa...

Vad du kan få ihop... Läckert...

gamla skolan sa...

Underbara höstbilder som jag gärna ser i reprise !! Lycka till med shoppingen :)
Kramar // Susanne

Karin sa...

Så underbara höstbilder du bjuder på. Massor av inspiration. Ja, lite höstkläder blev det förra helgen när vi var i Köpenhamn.

Anonym sa...

Hej!

Hur gör du för att alla dina fina kransar ska hålla sig ute i väder och vind? Jag skymtar hortensia i någon krans och tänker mig att den blir ful efter ett tag när den hängt ute? Har du något tips? :)

Tack för en bra blogg med härliga bilder! :)

Tulipa sa...

Hej!

Alla kransar som är bundna av färskt material har ju förstås sin tid.
En del torkar bättre än andra men allra finast är de ju färska!
Det får man se som charmen med levande material...