söndag 19 februari 2012

Dunigaste lilla hjärtat...


Dunigaste sötaste hjärtanen här på dörren till sovrummet. 
Jag har lagt in dem i nätbutiken nu på morgonen!

Godförmiddag Söndag!

En kopp kaffe och ljuvliga ljuvliga blommor på bordet har jag här denna söndag!
Jag tror det var någon som läst bloggen som visste vad de skulle ge mig igår på lilla kalaset...(?!!)

Ute faller snön idag och himlen är täckt av grått...Vad man saknar solen dessa dagar!
Men, men, det är ju bara till att göra det bästa av det ändå!
Här blir det en promenad nu i alla fall, läängtar ut i friska luften!
Det är det bästa jag vet, (ja nästan i alla fall!)

Vi ses sen!

KRAM!

8 kommentarer:

Chokladvillan 1910 sa...

Jättefint ! Min syster samlar på hjärtan så jag får tipsa henne om denna ! ;)
Kram Anki

LantlivsAnette sa...

Sååå fint hjärta..
Skönt med söndag..en ledig dag så man kan pusta ut..
Kraaam Anette

Skatan sa...

Halloj!

Allt väl idag? SLipper ni snön nere hos er? Vil håller på att skotta ihjäl oss...

Dunigt hjärta skulle nog göra susen för sura mamman idag. Skulle någon illustrera mig i hjärtform just i dag skulle det nog plockas fram någon meter taggtråd eller två... ;)

Kram!

Annakarin

Elna sa...

Vilket fint hjärta. Jag undrar om Sudden kan låta bli ett sådant hmmmm

Du får ha en fortsatt bra söndag.

Kram

IsJa sa...

Grattis i efterskott, Mariette!
Skålarna i keramik från Tine K fanns i en hallonröd färg i höstas. Finns dem inte kvar i den färgen?

Kram
Isabell

Källeboda lantliv sa...

Ulliga gulliga hjärtan ! Söta .. Ja man får trotsa vädret .. Känns skönt när man varit ute efteråt ... Igår så var vi i Ullared .. När vi kom till knäet tänkte jag på dig .. Kan det vara ditt hus jag såg ? Låg på höger sida av vägen .. Nere vid en kraftledning .. Såg ut som ditt ..jag bara skrek i bilen .. Dom trodde jag blivit tokig ! Men där är ju liljor å tulpaners hus .. Hi hi .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Mamma C sa...

Åhhh, vilket fint dunigt hjärta.
Kram Mamma C

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket vackert hjärta! Det känns som det är ett hjärta som man ger bort till någon som man känner en alldeles speciell ömhet för...

Så vackert med forsythiakvistarna i förra inlägget och grattis i efterskott.

Ha en fin söndagskväll och en bra början på den nya veckan!
Kram,
Regina