tisdag 8 november 2011

Påfyllning av ljusslingor!


Ja, nu får ni se min nya tallrikshylla ännu en gång... Jag har fått påfyllning av de populära blomsterljusslingorna i både svart och pärlemo. Finns så klart i nätbutiken.

Här hemma har jag hängt upp den i pärlemo...Väldigt mysigt att komma hem och ha den lysande i matrummet....


 De cognacsfärgade ljuslyktorna är en nyhet från Olsson & Jensen, ger ett underbart varmt sken.
Igår satt jag och letade lite julrecept, jag är sååå sugen på att baka.
Måste ta mig lite tid till det! Hittade mycket jag vill testa.

I butiken lyser det nu från adventsstjärnor eftersom jag skyltade om igår...,-härligt!

PS; Ni är en del som frågar när julpyntet kommer fram. Jag kommer att plocka fram lite då och då. En del har börjat hitta ut, men det är mest neutrala saker som små dekorationskulor och söta djur som bla ugglor.
I Antiken ska jag börja med julen nästa vecka.
Sen blir det förstås total julomskyltning till första advent. Det är tradition!

Ha det bäst!
*Kram M*

7 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej vännen
Vackert med ljusslingorna:)
ha nu en vacker tisdag här är det dock grått och trist svårt att vakna överhuvudtaget....
kram
sandra

n o r d i n g å r d e n sa...

Mer ljusslingor till folket!! Så mysigt med den runt tallrikshyllan och vilka vackra ljuslyktor fr O & J ! mari.

Maria sa...

Så fint med ljusslingor. Köpte på IKEA hum..men dom har ett så kallt sken. Måste fixa det på något sett. Ljuslyktorna var ju bara så mysiga. Vilket behagligt sken. Önskar dig en härlig dag. Kram Maria

EvaB sa...

Roligt och fint att få se gårdagens omskyltning. Mässingstaken platsade vackert med samlingen på öppna spisen. Måste återkomma till Knäred för jag hann ju inte med antiken där ute...
Kram

Norregård sa...

Blir så sugen på att ta fram mina slingor:))

Trevlig kväll Vännen!!
Kram

Marie sa...

Har också plockat fram en ljusslinga här hemma, blir ju så mysigt sken!

Jättefina bilder!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Kickan Style sa...

Det är så vackert med ljusslingor, borde gå på jakt efter ett par batteridrivna som man kan slänga lite här som var, utan att behöva söka eluttag!!

Ha en fin helg!