lördag 12 november 2011

Om lycka...


Kikar in en snabbis och önskar er en riktigt fin lördag!

Idag har det varit gaaalet mycket i butiken,- jätteroligt, men svårt att hinna med när man är ensam, (fast bara de första timmarna tack och lov!)

Det blir några blomsterbilder idag.

Brudbukett med Passion rosor, Vendela rosor, hjärtan på tråd, texasgräs, björngräs och dekorationsnålar

Amaryllis är poppis nu också så klart!
Vi är många som vill ta första lilla andetaget på det som förknippas med advent & jul!

Och så några bra ord som avslut idag, tänk på att...

*Lycka är ett val*

Kram Mariette


10 kommentarer:

Systeryster och jag .... sa...

Vilka fina blombuketter, grupper du gör Inspirerande

Anonym sa...

Fina bilder och trevlig helg.

Kram

ANETTESHUS.COM sa...

Åååå, Så vakkert!! Ønsker deg en riktig fin helg!

p.s. det er så knall-kjekt å eeeeendelig ha tid til å besøke de faste bloggvennene mine igjen;))


Ha en super lørdag!


KLEM KLEM
Anette:)

AnnaHelena sa...

Så fint det var med "påsarna" till hyacinterna! Jättefint!

Kram // AH

mammaxtre sa...

Blommor är alltid vackert.

Ha en fin kväll

Källeboda lantliv sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg! Söta buketter ... Ja lycka letar vi alla efter .. Men den kommer oftast bara för en kort stund .. För att titta in senare. .. Vi måste lära oss att se och känna i den .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det börjar verkligen kännas att vi närmar oss advent...jag besökte vår blomsterhandel idag och det är så mycket fint som kommit in i butiken. Tre hyacinter fick följa med mig hem...Även jag har skrivit om lycka idag=)

Ha en riktigt fin kväll!
Kram,
Regina

UlricaA sa...

fick för mig att jag skrev ett inlägg förut...men vi vill säga TACK för den underbara buketten!!!! Alla tyckte den var superfin, inklusive mig själv..underbar!!!!! Kramar!!!

Anonym sa...

Vilken vacker bukett!

hella sa...

*Lyckan är ett val* Lyckan har många ansikten - men det är tyvärr så att det finns många som inte har denna val på livets menyn....