tisdag 15 januari 2013

Tulpanens dag!



Idag var det till att vakna till vitt.

Fina flingor dalar fortfarande ner och på väg till bilen hanns det med att göra både ett och annat hjärta i snön...Så jag tror barnen var glada!

Tack för era gulliga hälsningar till förra inlägget!

Visst hade det varit skoj att åka på Formex, men jag har varit där de senaste åren så det gör mig inte så mycket att missa denna. Man kan ju inte vara överallt och valet var lätt, klart man vill fixa blommorna till typ ett av de största evenemang vi haft här i Knäred på lääänge!
Jag kommer att köpa in minst lika fina saker till butiken oavsett om jag går på mässan eller inte.
 Det finns ju bla det fina internet nu för tiden!

Idag visar jag ljuuuuuvliga tulpaner och det kan ni så klart lista ut varför?!
Javisst, för idag är det Tulpanens Dag!

Ljuvliga krispiga tulpaner...


Så unna er nu lite fina tulpaner idag!
Stick näsan i dem och njut!

Kram!

7 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Vackert med tulpaner, då måste jag köpa mig en bukett, kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara bilder!
Så vackra tulpaner, det måste man ju bara köpa idag :)
Kram
Jessica

Källeboda lantliv sa...

Å ! Det missade jag ! tulpanens dag ...ja,ja..man kan inte ha koll på allt ...kram janette

AnnaHelena sa...

Oh, vilket fint tulpanfång på bilden! Vackert, vackert!

Så roligt med ditt uppdrag i helgen! Hoppas att det blir lite dokumentation och ett inlägg om det så småningom!

Kram kram // AH

Ekenäsliv sa...

Åh, jag ääääälsakr tulpaner! Den här årstiden brukar jag se till att köpa hem en ny bukett till helgen:-) Det kan man unna sig;-)
Hoppas du haft en fin dag och lycka till med ditt blomprojekt!
Kram Anna

mammaxtre sa...

Älskar tulpaner :-)

Ha det gott

Merja sa...

Underbara tulpaner!