tisdag 1 januari 2013

Nyårsaftons kväll...

 
Bloggpose!
På väg att fira nyårsafton!
 
 
Hej Finaste Ni!
 
God fortsättning!
Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll igår!
 
Oj oj, vad man är seg idag...
Men det var det värt, för vad trevligt det var...
Så himla lyckat!
Tänkte att jag skulle visa er min klänning som jag sparat till nyår men att ta en bild på sig själv det är inte lätt det trots att man haft blogg några år nu...))!
 
Antingen blir det snett eller så är kameran i vägen för klänningen..*haha*...
Men ett svart fodral var det i alla fall.



 
Vi skulle ha med oss efterrätten och jag hade gjort vit choklad pannacotta med passerad hallonsås och havreflarn.
 
Inte helt lätt att köra med martiniglas med fyllning...krävde en del packningsförberedelser...
 

 
-Jag hade ett gjort ett extra glas av efterrätten i mindre modell än martiniglasen för att kunna fota en pannacotta i dagsljus!-
 
Som förrätt hade vi räkcocktail med exotiska frukter, dressing och grissini.
Varmrätt var kryddstark kyckling och pressad potatis och efterrätt min pannacotta.
 
Allt var myyycket myyycket gott!
Och kvällen gick så snabbt så man inte ville åka hem när taxin kom...
 
(Jag återkommer med receptet på detta en annan dag.)
 
Nu ska jag läsa en bra bok och bara koppla av!
 
Kram
 M


9 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Superfin klänning!!!
Jag var också så himla nöjd med min klänning!!! Blev så glad när jag hittade den på Bubbleroom, har alltid velat ha en klänning med tyll under:-))
Din dessert ser himmelskt god ut!
Vi hade emd en treflig afton med goa väner!
God fortsättning!
Kram Anna

♥ Fyra årstider sa...

Gott nytt år snygging!
Kram Lotta

Mamma C sa...

En jättefin nyårsblåsa.
God fortsättning.
kram mamma C

Anonym sa...

Så fin du är!!
Snygg klänning och stövlarna med.
Man kan undra vilket märke stövlarna är??
Din bligg är bland dom bästa inget onödigt skryt här inte.
Du verkar vara av äkta vara och genom go!!!!
Kramisar Åsa

Unknown sa...

It seems, that you enjoyed New Year's Eve with all the yummies. Wish you a Happy 2013. Renata

Linda Knäred sa...

God kväll!!!
Tack för trevligt sällskap!!
Vill bara säga Håll i glaset;))
Kram

Annas röda stol sa...

En god fortsättning på det nya året. Kram Anna

Tulipa sa...

Hej Åsa!

TACK för den fina rara hälsningen! Kul att du tycker om bloggen!!!

Mina stövlar är av märket Vagabond och har en snygg toffs där bak också, såna små detaljer som jag gillar!

Kram Mariette

Jeanette Hornbeck sa...

Spegel, spegel på väggen där... Du är ju snyggast i landet Mariette!
Vit chokladpannacotta är det bästa jag vet.
God fortsättning!
Kram Jea