onsdag 16 januari 2013

Inredningsprojekt


Bild lånad.
 Minns tyvärr ej var jag hittat den.


Halloj Onsdag!

Redan mitt i veckan och januari tickar på lika fort som alla andra månader.

Visst får man energi av soliga klara dagar!
Idag är det kallt, kallt och gnistrande vitt men så mycket bättre det är än grått och regnigt!
Nu är det så där otroligt vackert vintrigt igen...
Hurra för det!

Jag har ett projekt på gång hemma just nu som tar min all tid utöver arbetet och jag jobbar på som attan för att bli klar så fort som möjligt för det är inget kul med kaos och prylar överallt. Men snart är jag klar!
Så skönt!

Och projektet innehåller färg och tapet.
Ska visa lite sen.

Bilden ovan på ett pojkrum är så läcker.
 Tuff och enkel. Precis som jag gillar det!

Vi hörs!
Ha en riktigt bra dag!

KRAM

5 kommentarer:

Chokladvillan 1910 sa...

Jo, nu blev det vintrigt ! Vad snö det har kommit. Ska snart ut & skotta...
Coolt & läckert rum ! ;)
Må så gott !
Kram Anki

Annas röda stol sa...

Så läcker vägg!! Ha en bra dag. Kram Anna

Mamma C sa...

Den där väggen skulle mitt barnbarn vilja ha. Han älskar Batman och Spindelmannen.
Kram Mamma C

AnnaHelena sa...

Tufft med lastpallarna till sängstomme! Och snygga färger i rummet. Kul att se ett yttepyttelitet rum som ändå blir fint!

Kram // AH

Lena sa...

Spännande !

Kram
Lena