lördag 12 januari 2013

Efter den lilla stylingen...



Hej Mina Fina Rara Bloggläsare!


Hoppas lördagen är riktigt bra!

Här hemma håller jag på med ett litet projekt så det är fullt ös för att hinna bli färdig närmsta veckan...

Jag tänkte visa er den coola frisyren jag fick igår utav Johanna på Salong Fina i Knäred.

Tänk så mycket fina frisyrer man kan göra och vad det förändrar ett ansikte beroende på hur håret är uppsatt och hur färgen är.

Igår gjorde hon en snygg svinrygg på mig och en riktig snedlugg där hon lade en liten fläta som ligger alldeles i kant med ansiktet, kändes mycket ovant...(nästan som att man har mössa...*haha*..)





Kanske inte så lätt att sno ihop hemma en morgon innan jobbet (!!), men en läcker frisyr var det och sova med den gick också bra, så jag var näääästan lika snygg i håret idag också!

Mysig lördag på Er!

Kram M

13 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Ohhh så fin frisyr på söta dig :-) Vilket vackert danskt hem i svart och grått i tidigare inlägg, är just nu helt såld på denna stil a lá TineK, sååååå snyggt!!! Ha en fin lördag!
Kram Paula

Anonym sa...

Underbar frisyr och mycket klädsam på fina dig! Snygg och fräsch är du innan men roligt för dig med lite hårvariation.

Ha en fortsatt fin lördag!

Kram Renate

Miss Tess sa...

Wow vilken frisyr, tänk om man på morgonen kunde svänga upp en sådan på si sådär 3 min;) Superläckert.

Therese.

House number 11 sa...

Så snygg frisyr! Och vilka härliga bilder på dig!
Kram Jenny

Rut och Signe sa...

Snyggt! Min dotter är hårfrisörska och jag har då inte fått så fina flätor minsann, fniss. Men hon är en fena på att klippa mig bra och framför allt sparar jag en hiskligt massa pengar då det är så dyrt med färg och klippning.

Ha en skön helg, kram Marie

Vitt och Blått sa...

Första besöket hos dig!
Snyggt!!
Jag brukar också göra en sådan där fläta på mig själv, men en svinrygg slänger man inte bara ihop sådär själv!
Ha en trevlig helg!
Kram Ewa

Hemma på Sjuan sa...

Vilka fina bilder, snygg frisyr!
Härlig inspiration du visar. Kram Suss

AnnaHelena sa...

Det är roligt med långt hår, för då kan man variera sig lite med olika uppsättningar! Du är jättefin i din frisyr och din fina omlottkofta!

Kram // AH

Browneyedgirl sa...

Älskar din blogg =) Så härlig!
Ha nu en toppen söndag! Kram

Home2tiny sa...

Hej Mariette o tack för igår. Blev så glad att du gillade inlägget. Kände mig så inspirerad av både dig o din fina butik att jag gick omkring o log hela kvällen. Ha nu en härlig ledig söndag så hörs vi genom bloggen o ses till våren då jag tittar in till dig igen. Kramisar Tina

Källeboda lantliv sa...

Du är alltid den där snygga tjejen vad du än har stylat dig till ..och har på dig ..odd molly blir alltid rätt ...å, din frisyr var ju skitsnygg ...visst är det bra med långt hår ...det ska man vara rädd om ..en personlighet som räddar en i många lägen ..du verkar att ha en bra frissa som kan det mesta å som håller sig uppdaterad på nyheter ..kul!må så gott ! kram jeanette

Malin`s Diner sa...

Läckert! men allt klär en skönhet!

Kram kram

Casa of Mia sa...

Snyggt, kram