måndag 14 januari 2013

Denna veckan...




Hej på Er!

Ny vecka och nya tag!
Och detta är inte vilken vecka som helst för det är Formex vecka!
(Mailen svämmar över av alla företag som vill göra sig påminda om att de finns där...)

Ni är ju många som har lite koll på mig och vet att jag brukar åka dit, och ha kameran med mig i högsta hugg, dock blir det inte så denna gång.

Anledningen till det är att denna vecka går också startskottet för firandet av Freden i Knäred.
Det är nämligen 400 år sedan i år som freden slöts mellan Danmark och Sverige här i Knäred, ja just precis utanför, i Sjöared, för att vara exakt.

Detta ska till helgen ta sin början med sitt första evenemang som är ett Fredsseminarium där bla Carl Bildt är inbjuden.

Och var kommer jag in i bilden då?
Jo jag fick frågan innan jul om jag ville göra blommorna till detta och det ville jag så klart!
Därför finns det ingen tid att bege sig mot storstan! 
Så det blir till att göra alla beställningar hemifrån iställlet men det funkar ju det med.

Nu ska jag snitta blommor!

Ha en bra dag!

8 kommentarer:

Norregård sa...

Vad synd, hade hoppas att träffa på Dig där:)) Kanske en annan gång...

Kram Malin

Tess på Tilda och Mamma sa...

Även här har du en till som blir hemma, borde bara ta tag i alla beställningar. vet inte om det är årstiden jag är lite sen i starten brukar vara ute i god tid men inte i år.Ha en fin start på veckan/kram Theres

STENLYCKA sa...

Men så trevligt för dig att få göra blommorna till detta evenemang. Hoppas du visar lite bilder från dina arrangemang!
Önskar dig en fortsatt fin måndag!
Kramar
Raina

Malin`s Diner sa...

Jaja, man kan ju inte vara överallt. Det du ska göra låter ju inte fel det heller. De kommer att ha de finaste blommorna på slagfältet. ;o)

Jag ska till Formex, längtar såååå!

Kram Malin

Anonym sa...

Vilken ära att få göra blommorna till Fredsseminariet, grattis!

Hälsn. Åsa

Anneli sa...

Grattis, vilken ära och så roligt.
Formex finns ju kvar till hösten så det kommer ju fler tillfällen
för dig att åka dit.

Kram

Runevads Trädgård sa...

Grattis vilket härligt och spännande uppdrag!

Ser oxå fram emot dina bilder...jag hoppar själv formex i vår och åker istället och shoppar
i showrooms söderut, och förhoppningsvis
ett besök hos dig igen!
Ha en fin vecka!

Kram Camilla

anettan sa...

Spännande! Kram Anette