onsdag 2 januari 2013

Dear Odd Molly



 
 
Om man som jag gillar Odd Molly, Custommade, Hunkydory mm så startade bästa rean för detta i dessa krokar just idag.

Nämligen på Hans & Hennes i Markaryd.
Åh, vad jag gillar den butiken!

Så skynda fynda om ni vill göra bra kap!
Det fanns många godbitar idag på förmiddagen i alla fall.

Så äntligen har jag en ny ylle molly kofta, de är så bra de modellerna!, och så blev det nåt annat lite mer vårigt också...
Ja, jag hade förstås kunnat köpa myyycket mer, men man får ju begränsa sig...*haha*...
Ni känner säkert igen det?!


Ikväll blir det Läckberg på TV;n och så har jag fastnat i Erik Winters värld.
Perfekt mörka januarikvällar.

Kram
M


9 kommentarer:

Tusenfröjd sa...

Så snygg den är, med dem där oranga knytbanden och de små detaljerna där bak. Vilket fynd!
Liv

Dr Molly sa...

Jättesnygg på dig! Jag har en jättelång mellandagsrea-lista på webbutiker i bloggen här http://doktormolly.blogspot.se/2012/12/stora-listan-pa-mellandagsrea.html om du letar fler fynd (-; Kram

mammaxtre sa...

Så snygg, Den passar dig fint. har inte ett enda plagg av Odd Molly. För dyrt. Hade jag bort i närheten av butiken som du tipsar om hade jag kanske slagit till dock :-)

Ha det gott

Dagdrömmar och verklighet sa...

Jättefin tröja! Själv har jag en kopia från Ullared.. Ska förhoppningsvis komma iväg på lite shopping på fredag och hoppas på samma tur som du då! =)

Malin`s Diner sa...

Men du, en sån vill jag ha! Attans att Markaryd inte lika näst gårds. Letar efter en fin kofta, eller har gjort det lääänge faktiskt.

Kram kram

Källeboda lantliv sa...

Å ! vad jättefin ..älskar också odd mollys kläder ...jag fick en tvål som jag visar idag ..hi hi...men en sådan kofta står högt på min lista också ..det mycket man vill ha ...men du var fin i den ! ska också kolla rean nu .ha en bra dag ! kram jeanette

Anonym sa...

God fortsättning Mariette! Vilken snygg kofta och den gör sig mycket bra på dej fina! Så vacker med de oranga knytbanden och de små rosetterna där bak.

Ha det bäst!

Torsdagskram Renate

AnnaHelena sa...

Så snyggt med de "coola" jeansen till! Det är kul när man kan unna sig lite dyrare märkeskläder på rea! :)
Jag såg också Läckberg, och tycker att de är mysiga de där avsnitten!
Fin miljö och Claudia G är så vacker!

Kram // AH

Ingela Hans o Hennes sa...

Koftan är jätte fin på dig
söta du tack för fina ord om Hans o Hennes.
Ha det jätte bra krya på dig med den envisa förkylningen.