fredag 14 september 2012

Fredagsfint!

 
Cyclamen och pernyttia i snygg zinkruka.
 
 
Heeej
 rara fina Ni,
 som kikar in här på min lilla blogg så troget!
 
 
Fredag och ett riktigt ruskoväder men jag är bara så himla glad idag!
Känns mysigt med det halvmörka ute och ljusen man kan tända inne, kransarna man kan binda av de fina materialen som finns nu, utekrukorna som kan piffas med nya blommor för säsongen...
(en liten frostknäpp vore inte fel så man kan slänga sommarblommorna med gott samvete, får man säga så?!...*haha*...)
Finns så mycket fint i hösten!
 
Ja, hur som helst så har dagen hittintills idag varit kanon med trevligt fikasällskap, roliga uppgifter och samtal.
Känns som att jag skulle kunna springa två mil nu i regnet!
(Fast jag springer max hälften när jag springer!)
Energi som bubblar över!


Ha en riktigt riktigt fin
FREDAG!
 
Kram M

13 kommentarer:

Malin`s Diner sa...

Vilken energi! Hade hoppats kunna vara sugen på en springtur, men icke då... Är dock sugen på att baka, är inte lika bra för kroppen ;o)

Vilka fina blommor! Jag bara måste slänga mina sommarblommor, de är inte ens fina längre. Måste bara göras alltså.

Kram Malin

Ha en underbar helg kära du!

No34 sa...

Har slängt mina sommarblommor med gott samvete för de såg bedrövliga ut efter den här sommaren...
Ljuvliga Gerbera-formar!!!
Ikväll ska det njutas av gott rosévin och räksmörgås, och en brasa ska tändas i nere i bio-rummet... Då är det mysigt med hösten!!! Önskar Dig en härlig fredag!!!
Kram Kate

Anonym sa...

jag tror att det är bra att ja bor så långt borta .... skulle vara titt som tätt hos dig och förse mig med dina vackra blomster/kransar och andra sköna ting...
Här i storstan är det rusk och regn och man vill inte gå ut
Önskar en trevlig helg
Hella

Anonym sa...

alltid kul att läsa det du skriver för du är alltid så positiv och glad!Det smittar av sig på mig iaf och hux flux så blir jag glad och full av energi. Nu är jag energi-peppad för mysig kväll och em. fix!
Glad Helg!
Carina

Annas röda stol sa...

Fina bilder och blommor. Cyklamen är en riktig favorit blomma, härlig både ute och inne.Ha en trevlig helg. / Anna

EvaB sa...

Ja, verkligen fredagsfina blommor!
Kram Eva

Källeboda lantliv sa...

Så fina blommor .. Jättefina ! Ha en trevlig helg ! Kram jeanette

STENLYCKA sa...

Önskar dig en riktig go helg men bara solskendagar!
Kram Raina

AnnaHelena sa...

Å, vad jag gillar din fina krans och blommorna där på stolen! Stod och höll i en rosa pernettyan i dag, men tyckte att den var lite dyr. Fast när jag ser din fina kruka där så ångrar jag mig nästan lite...

Kram // AH

Clary sa...

Imorgon åker mina sommarblommor bort ... Så fint du gjort ... Nu fick jag verkligen lust .... Kram farmorannasarv

Rose Garden Malevik sa...

Oj,,,,,vilken energi du har :)
superfina bilder....
å missa nu inte,,,,,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W


O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint har du gjort.Cyklamer är ju bara så fint.Snygg krans.Ha nu en härlig lördag.Kramar Rita ♥

Min plats i solen sa...

Härligt höstfint och vilken skön känsla att vara fylld med hur mycket energi som helst.

Bubbla på du härliga och ha en fin helg!

Kram Lotta