Tack midsommarhelgen 2026.
Du var så fin med allt.
Med solen och sommaren som värmde våra kroppar och sinne.
Bjöd på de första baden.
Jordgubbar i stora lass.
Sommar i P1 och de första sommarpratarna avlyssnade.
God mat.
Vänner,
Mys.
Fotbollsyra på TV.
Blomsterprakt.
Extra tid.
Kvällar som bjöd på nästan tropisk värme och krävde öppna fönster för att kunna sova när natten klev in.
Tack midsommarhelg 2026.
Tack för allt,
utom för min värsta närkontakt med orm någonsin!
Det kommer jag inte att glömma...och Helena Bergströms sommarprat kommer alltid att förknippas med ett väsande som följdes av panik.
Men ändå....😍
TACK midsommar 2026 för att du bjöd oss på sommar!
Svensk sommar när den är som vackrast och bäst!
Kram M

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar