Nu tänkte jag snart ta torsdag kväll!
Jobbat, tränat, fotat mera kläder efter jobbet och sist men inte minst nu här på kvällskvisten vattnat blommorna i krukorna ute.😍
Denna supervackra blus med skimrande broderier och det fina färgglada halsbandet har nyss landat i webshopen.
Blusen är otroligt fin alltså!
Och halsbandet så där härligt färgglatt och somrigt.
I butiken idag har det även plockats fram ett nytt fint glasskåp och ny vintage.
Lådan med kläder som kom på eftermiddagen öppnade vi med förtjusning och hängde fram klänningar och fyllde på smyckesstället!
En dag med mycket att stå i...
Roligt!
Blus 599:-
Halsband 299:-
Hoppas ni njuter av sommaren!
Jag står i köket i butiken och bakar mest men det är härligt med sommar och sol.
💜







Inga kommentarer:
Skicka en kommentar