lördag 11 maj 2024

Spetsigt...


Nu sjunger häggen på slutversen...
Några av de sista kvistarna fick vara med på bild igår när vi fotade denna nya fina tröja med spets på ärmarna som kom under fredagen.

Idag är det åter igen lite varmt med sommarkänsla och efter jobbet ska jag bara vara ute!

Igår var för övrigt en riktigt rolig dag i butiken med så mycket folk!





Under fredagen hann jag med både jobb och träning, hurra för det! 
Roligt och skönt när man kan avrunda en fredag med ett härligt träningspass!
Älskart!😍

Sen på kvällen var jag sååå trött men fastnade ändå framför en film som jag bara var tvungen att se klart och som etsade sig fast på näthinnan...
The Nightingale hette filmen och gick på SVT2.
Sorglig och hemsk film som utspelar sig i Tasmanien 1825.
En historisk och skoningslös hämnd film som inte lämnar någon oberörd skulle jag säga...

Ikväll är det Eurovision, det får man ju ändå kolla lite på.😊

TREVLIG HELG!

💚

Inga kommentarer: