onsdag 22 maj 2024

Jag är här och jag är på väg...


Sommarklänningar och pioner i korg...
Drömmigt minsann.

Denna klänning i denimlook kom idag och den är så snygg!
Detta är defintivt en klänning jag tror kommer hänga med i garderoben i många år hos de som köper denna modell.
Snygg och tidlös!




Det snurrar en massa i mitt huvud.
Jag är här och jag är på väg. Bokstavligt talat också.😉
Nytt för mig är att jag ska skriva energidagbok, för att förstå och kanske kunna tolka min värk och smärtor, har min akupunktör tipsat mig om.
Hon sätter nålar för att stärka, bota och ge energi och hon ger mig så mycket!




Två favoriter...
Denim look klänningen och mixamplarna som vi har i en massa olika kombinationer i butiken.😍
De är så galet fina och prisvärda!
Här får man mycket blommor för pengarna i en sådan här ampel.👌




Nu ska jag ut och vattna blommor.
Det blåser och solen skiner, så jösses vad det torkar ut!

Denna helg har vi extra öppet på söndag då det är Mors Dag.

Lördag 9,30-13
Söndag Mors Dag 9-14

Övriga dagar öppet som vanligt.

På återseende.
💙

Inga kommentarer: