tisdag 14 maj 2024

Soliga hälsningar.


Skickar soliga hälsningar i denna nya ljuvliga blå linneklänning som kom idag.💙

Detta är en vecka full av blommor och även en del "plåstra om hälsan."
Idag har jag varit hos sjukgymnast, imorgon ska jag till sjukhuset och få en kortisonspruta och på torsdag ska jag på akupunktur...
Puh vad det hopar sig ibland.

Men vi vet ju alla att utan hälsan i behåll är vi inget...


När frostnätterna slog till med besked i april så blev alla magnoliornas knoppar i min trädgård bruna av de iskalla nätterna så därför blev jag såå glad när flera av dem ändå repade sig!
Denna rosa nedan är härlig...men jag skulle behöva klippa den för den kikar en bra bit in över fönsterrutan in i stora rummet...vackert visserligen men det får inte bli för stort...😇Här trivs den uppenbarligen för den står skyddat mot huset. Andra magnolior jag planterat fritt i rabatt tar sig ynkligt i jämförelse, men det är ju där man skulle vilja att de blev stooora...😄
Glad att de lever och blommar i alla fall!💗


Önskar dig en fin solskensvecka!
💙

Inga kommentarer: