onsdag 17 januari 2024

"Fjäder i hatten..."


Hemma på köksbordet...


Vintern har vräkt ner och det är inget roligt att ge sig ut på vägarna idag...
Tur man inte har långt till jobbet tänker jag många gånger...😐
Idag såg man knappt vår väg. Det var bara vitt och dimmigt...

Vårnyheterna anländer till butiken.
Just nu pågår Formex mässan i Stockholm, och det var många år sedan jag var där nu, men jag saknar det inte alls heller.
Det är perfekt att beställa hemifrån i lugn och ro. Hinna fundera igenom på ett annat sätt och beställa pö om pö utan en massa förhastade beslut som det lätt blir när man går på mässa och ska fatta många beslut samtidigt.😇
Dessutom vill jag ha vårnyheter innan mässan drar igång så ordrar lägger jag så tidigt som leverantörer kommer med sina nyheter, så man kan ligga före och ha vårfräscha saker tiiiidigt. (Det gillar folk, nyheter...😃💚)
Vi stänger ju inte heller ner när januari drar igång och helgerna är över utan har öppet och erbjuder service även under lågsäsong!
Det är ändå en fjäder i hatten det😉, att erbjuda blommor och inredning även under sämre månader.💚💙💛💜


Vi har redan hunnit få tre olika leveranser med vårnytt nu på det nya året 2024 så det är superkul!

Denna rostiga fjäder är en nyhet som jag tycker är så fin att sätta i arrangemang och planteringar, och även i vårkranser nu när vinterns krans ska bort...
Japp, fin till mycket.

Fram med fantasin och skapa något vårskönt att vila ögonen på.

Fjädern finns i butik och webshop nu.


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ge mig ut och skotta mera snö...

💙

Inga kommentarer: