torsdag 6 juli 2023

Ljuvligt klädnytt.


Sommarklänningar.
Älskar. Älskar. Älskar.

Finns inget finare och skönare plagg än klänningar sommartid.😍
Önskar jag kunde ha det VARJE dag när det är säsong men eftersom vi har dörren öppen till butiken får det inte vara fööör kallt, 
annars är det ju inga problem!😀
Vissa dagar denna vecka då det blåst nästan storm och regnat från tvären så har det dock definitivt varit byxväder... just nu även sockväder...😏Väldans glad att helgens prognos visar på ett litet högtryck igen.


Bästa plagget om du frågar mig är i alla fall...
KLÄNNINGEN.💗

Och nu har vi fått hem två nya snygga...

Tyra och Klara heter dessa två nyheter...



Hur fin är inte denna...och ljuvlig färg...


Sen är jag svag för glada färger också...😀




Och denna snygga blus!
Nyhet även den.


Igår var jag och tränade för första gången på över två veckor...underbart! Kände mig nästan som en vanlig människa igen. Lite mindre stress, lite bättre hälsa...💛
Hoppas det håller i sig...

Nu ska jag fylla blomster i vaser och städa lite innan öppning.

Kram
💛

Inga kommentarer: