söndag 30 april 2023

Thalia, och Valborgs hej.


Jag fortsĂ€tter hylla narcisserna.💚
Denna vÄr har jag verkligen blivit extra kÀr i dem och dess skönhet.
Kanske för att vÄren varit kall och sommarblommorna fÄr vÀnta lite lÀngre Àn vanligt...
FörsĂ€ljningen av sommarblommor Ă€r i full gĂ„ng hos mĂ„nga men let`s face it...de flesta tycker det Ă€r för kallt och det Ă€r mĂ„nga som först nu vill köpa pensĂšer!!! (det mĂ€rker vi ju i butiken) 
Och det Àr egentligen slut med den sÀsongen nu...
För sommarblomssÀsongen Àr egentligen hÀr.

Vi hoppas maj bjuder oss pÄ vÀrme nu nÀr det Àr dags att byta mÄnad.

Denna underbara narciss heter "Thalia".


LÄnghelg för mÄnga och det Àr ju superhÀrligt.
Som liten smÄföretagare lever man inte i lÄnghelgs vÀrlden utan dÀr kör vi pÄ.
Det Ă€r som vanligt.💚😊

IgĂ„r var det full fart i KnĂ€red dĂ„ det var Rally SM utanför samhĂ€llet och bilarna hade depĂ„ stopp pĂ„ idrottsplatsen sĂ„ de var Ă€ven inne i byn och körde. Full fart och fullt brölande))😃
Roligt nÀr det hÀnder nÄgot!

Vi hade mĂ„nga glada kunder och jag fick Ă€ven gjort klart bokföring dĂ„ momsen skulle skickas in. 
Produktiv lördag!😉


Tine K krukorna.
Mina absoluta favoriter!




Solcells lyktor Àr sÄ fint och populÀrt.
Detta Àr en ny modell som jag fick hem i veckan.

Visst Àr den snygg?!


Önskar er en fin Valborg och sĂ€ger VĂ€lkommen sköna maj!
LĂ„t den blomstra och vara god mot oss alla.

Kram Mariette
💚

 

Inga kommentarer: