lördag 8 april 2023

Glad Påsk.



Vårkänslor lagom till påsk!



Hej där ute.

Så blev det Påskafton och solen lyser så vackert över dagen...

När jag kom till butiken 9;20 hade det redan varit flera kunder här, så idag var det många som var på hugget))😊
(Vi öppnar halv tio.)

Om påsken är en härlig långledighet för många så är det ju så klart inte det för oss som jobbar inom handeln.
Det är fullt upp, och det vill man ju😀 och det har varit en riktigt rolig vecka det måste jag säga.
Förutom att jag blev sämre igen då med mina symtom, men i butiken har det varit mycket och det är så klart så kul!
Tack tack tack alla som väljer att besöka oss och handla här.

Sen måste jag ju säga att vi har blivit bortskämda med att bli bjudna till andra hela påsken också så jag har inte behövt tänka på det där hemma...Jag kan säga att det är en välsignelse när fokus och tid måste ligga på arbetet.

Så jag klagar inte.
Jag är tacksam.😍

Imorgon blir däremot en vilodag för mig med fix hemma. Tänkte att det skulle premiär grillas också...så jag hoppas vädret håller i sig.


Igår innan vi skulle iväg till vänner så passade vi på att ta kort på denna nya härliga blus som nyss landat i butiken.

Blå som den ljusa vackra vårhimlen.



Finns i S/M och L/XL.
I butik och webshop nu.


Så nöjd att jag hann högtryckstvätta denna betongplattan förra söndagen. 
Då är det liksom vår på riktigt och man kan börja placera ut möblerna.
Det hinner verkligen bli så smutsigt över en säsong så plattan måste rengöras inför varje vår.
Älskar att se skiten som satt sig fast i det vackra grå spolas bort!😎😃

Ja, att städa är ganska trevligt))😃
Man får ju så fint resultat.

Nöjd))😂



Roligt att göra påskbuketter denna veckan))
😍



Lite påsk i köket...


Hoppas du har en fin påsk och jag önskar dig fortsatta fina påskdagar.

Kram M
💛💛💛💛💛
 

2 kommentarer:

Australia sa...

Thanks for your passion and enthusiasm in writing this blog

Tulipa sa...

Thank you!