måndag 10 oktober 2022

Ljuspunkter


Så blev det måndag efter en underbart fin söndag.
Fin på alla sätt.
Som en mjuk varm kram
 och inga nyheter och elände om vad som händer i världen fick ta plats igår...
Det var bara en ljuvlig dag.

Oktober var gyllene och höststrålande och jag var bara glad.
Lycklig.

Hur underbart är inte det att få känna så...

Tack fina söndag för att du var så snäll.💓

Det är ju inte svårt att fastna och hänga upp sig i världens hemskheter och elände nu så att ha en dag som bara känns mjuk och vacker, god och fin det var så skönt.


Något annat som gör mig glad, det är alla fina samtal man får med många kunder...
Det är oerhört värdefullt.
Det gör mig också varm i hjärtat.
Jag känner mig ödmjuk och tacksam för det.


Världen är full av godhet även om man ibland kan tro annat...



Igår fotade jag denna nya vackra adventsljusstake...& titta vilken sötnos som självklart ville vara med...
😻😺😹
Han är så go.💖




Ha en fin start på veckan.

Kram M
🌟🌞🌟

Inga kommentarer: