fredag 21 oktober 2022

I ett hav av löv...


I ett hav av löv och med hälsningar från hösten denna fredag så står jag här i en fin ny klänning som vi nyss packat upp...
Solen ligger bakom grå moln men nog har vi bjudits på soliga vackra höstdagar denna veckan.
Ljuvligt när hösten dansar ihop med solen...

Javisst löv i håret har jag också här efter att ha kastat löv...
Men det är väl bara härligt...😍
Är det höst så är det!😊


Min nya fina klänning med lite glitter i är så höst och vinterfin.

Nytt i butiken och webshopen.🍂


Ja det är faktiskt roligt att kasta löv...det borde man göra oftare för att maxa hösten.😃



Lite nytt värmande i form av en halsduk...
Snygg och klassisk och lättmatchad.




Lite värmande nyheter till händerna...


Handskar med mini leo mönster i svart.


Idag fortsätter jag med gravsmyckning i butiken och nya leveranser droppar också in...
Det är höst i butiken till max nu och det är mysigt.
Det doftar granris och mossa 
och tända ljus 
och färgerna går i höstens...
Fint.
Himla fint känner jag.
Min butik är halva mitt hem och halva mitt liv efter 25 år med just denna butiken...
Tänkvärt...så lång tid det gått sen jag startade...
Sånt man kan tänka på i dessa turbulenta tider...


Igår var jag på ett roligt träningspass efter jobbet. Älskar det!
Det ger så skön energi och glädje.
Dessa tider av oro i världen och omkring oss så känns det så extra viktigt att göra må bra saker. Ja det tycker jag annars också så klart men just nu är det extra viktigt. Och det är många man möter som säger det, att man måste unna sig något som får en att må bra, att glädjas av...Sen om det är en blomma, en ny halsduk, ett träningspass, en god fika, tid med en vän...
Vad som helst som gör dagen lite extra fin.

Nu ska jag jobba på.

Önskar dig en riktigt god helg.

Kram Mariette

Inga kommentarer: