fredag 12 november 2021

Kransar, stjärnor och annat vackert.


Så blev det fredag och de intensiva tiderna med butiken fortsätter.
Det är verkligen massvis att hinna med bakom kulisserna när det gäller produktion och plocka fram varor och pynta och allt vad det är.
Jag har i alla fall hunnit köra två bra och roliga träningspass denna veckan på bortaplan och det är jag så glad för. 
Men kroppen är allt lite trött...😉
Fast träningen ger mig ALLTID energi.😍Så det är så viktigt att unna sig att träna för att orka allt man måste orka.


Idag gör jag lite dörrkransar bla...
Som är fina att hänga upp nu mot advent som närmar sig...




Vackraste dukarna kommer från Chamois och här är de även som kökshanddukar.
Underbara.

Vi fick leverans igår...



Dessa blockprintas i Indien med en traditionell gammeldags teknik och är därför ett fint hantverk.


Det kom också en massa nya stjärnor i veckan som skulle upp och läggas in i webshopen.
Här syns lite....


Dessa stjärnor är också ett hantverk som viks och limmas för hand och de är verkligen magiska.
När man ser dessa så ser man definitivt skillnad på en billig massproducerad stjärna och ett hantverk som dessa...
Alltså jag blir så glad när jag tittar på dem för de är såååå vackra!!!

De är som drömmarna om stjärnor...








Avslutar detta inlägg med en bild på denna vinter julkrubba.
Den är sååå fin den också!

Nu ska det levereras blommor.

Trevlig helg!
💜

Inga kommentarer: