söndag 21 november 2021

Chamois, och lite livspussel...


Jag planerar för julskyltning och tiotusen saker jag måste hinna nästa vecka...

Idag har jag fixat med belysningar ute i det vackra vädret och jobbat med att bla fota mera fina nyheter...
Som tex dukarna från Chamois.

Jag säger bara wow...
De är fantastiska.

De trycks med gammeldags traditionell blockprints teknik i Indien och är så otroligt vackra...
Några av de vi fått hem till butiken är dessa...






Krukan/skålen jag planterat amaryllis i har vi fått hem till butiken igen.
Älskar dessa med sina vackra blad runtom...




Började denna dag med att konstatera att tvättmaskinen gått sönder...😞
Sånt man blir tokig av som måste lösas.
Den är typ helt död...
Eller rättare sagt den bara pajade mitt i ett program så innan jag ens fick ut min dyblöta tvätt...😔
Puh...

Innan i veckan var det kökslådor som trillade ner, ni vet den stora breda typen av kökslådor som rullar på skenor...
Ja jösses...
En olycka kommer sällan ensam.

Nu hoppas jag att tvättmaskinsproblemet ska hinnas redas ut nästa vecka. (Jag kan inte släppa ett problem förrän det är löst.)
Och tvätta måste man ju))😉
 Lådorna i köket löste sig efter flera timmars jobb och en pappa som ryckte in...

Japp.
Förutom det är det så klart full fokus på jobbet nästa vecka.

När vi stängt på lördag julskyltar vi och sedan har vi öppet på söndag 1;a Advent.

Nu får man bara fokusera på att simma lugnt och göra det bästa av det man hinner göra.😌💜

Ha en fin start på veckan.
💚

Inga kommentarer: