fredag 22 oktober 2021

Drömma får man aldrig sluta göra...


Hej på er.

Det är mycket blommor nu...
Mycket dekorationer...
Mycket leveranser...
Mycket av allt.

Ja det är en liten snabb sammanfattning av veckan som gått.

Idag känner jag mig så berörd och ledsen av det hemska mordet det rapporteras om ...
Så mycket hemskheter hela tiden...
Tänk om folk kunde vara goda.

Vilken dröm det hade varit...

Men drömma får man aldrig sluta göra.

Och krama de man älskar.

Här kommer några bilder på gravsmyckning.
Visst är vitmossa fint.
Gärna i kombination med lite rött som jag har här så lyser det upp så vackert...





Det har varit så mörkt och regnigt de sista dagarna så idag känns det otroligt skönt med lite sol från himlen.
Tröttheten av mörkret blir som en blöt filt ibland...
Därför älskar jag bla extra mycket att hålla igång och göra det som är bra för mig.
Som att träna.
Men denna vecka har jag fått ta det lite lugnare med det eftersom jobbet krävt mycket.
Bråda tider får träningen kanske inte vara fullt så krävande...😉
(även om jag älskar det, men har man ont i armarna och en megadag av dekorationer väntar så får man prioritera och lyssna på kroppen)


Här är i alla fall härliga nya nätkorgar jag precis lagt in i webshopen.
Supermysiga att lägga mossa i och sedan plasta och lägga i jord och plantera...
Även dekorativt med bara kottar eller annat som är fint för säsongen...





Kramar från mig
💚

 

Inga kommentarer: