lördag 12 juni 2021

Vi målar om butiken.

Butiken får ett nytt ansikte!


Woho!

Äntligen blir butiken i samma färg som antiken.

Det har jag önskat länge men det är ju inte bara till att köpa en burk och börja måla...😉

(Det ska dessutom vara tillstånd från kommunen.)

Men nu så!

Butiken blir svart med vitt runt fönstren precis som vi gjort med antiken och som vi är sååå nöjda med!


Glädjedans på det!😍



Det kom påfyllning av de galet vackra glaskloten igen så nu är glaskulerabatten ordentligt påfylld!
Sist försvann de största otroligt snabbt och inför sommaren ville vi verkligen ha påfyllt i god tid.
Så nu finns det bra sortering.





Lila glasklot av största modellen har vi aldrig haft innan och kolla så vackra...
Och med många bubblor i kulan...det är extra magiskt tycker jag.

Kram M

Liten uppdatering.😍
Plädarna jag lade ut i veckan var så himla poppis! Roligt! Så nu kommer det snart hem fler och i fler färger också. Det var visst många som tyckte att detta var suveräna filtar till uteplats/balkong och med ett kanonbra pris också.
Jag har precis nu också beställt hem somriga dukar, det har efterfrågats i veckan och jag lyssnar så klart på det.😊Så snart kommer härliga blomstrande dukar också tryckta i Indien från en svensk leverantör.

Älskar att ha se mycket fina leveranser hela tiden att se fram emot!

Nyheterna trillar in konstant och jag är så glad att det uppskattas!

💜

Inga kommentarer: