torsdag 17 juni 2021

Till sommarhemmet...


Med en somrig känsla kommer här en liten torsdagshälsning.

Butikens förvandling börjar bli klar och det blir så fint!
Ett helt nytt utseende har det fått med sin nya färg.
Jag är så nöjd!!!


Till butiken har vi fått så mycket fina fina nyheter och jag har skyltat om och grejat för fullt med det också.

När mors dag, nationaldag och skolavslutningar och student är över så laddas det om för sommar.
Det är jordgubbar, somrig inredning och blomster.
Så klart!







Vi har fått hem mycket snyggt till köket...

Och dukar som förgyller sommarens alla middagar, luncher och fika stunder.


Rabarbersaften jag gjorde i söndes hade verkligen varit vacker att hälla upp i en kanna som denna...😍
(jag gör alltid rabarbersaft efter Leilas recept)
Sååå gott och smakar sommar!


Dukarna är fantastiska...







Alla så fina på sitt sätt!

En fröjd att lägga en sådan här duk på bordet eller hur?!





Plädarna som blev så omtyckta som kom i förra veckan fick vi snabbt påfyllning av (hurra!😃) och denna gång även i ännu fler färger.
Superkul att alla våra fina saker jag väljer ut med omsorg uppskattas.💛
Väldigt tacksam för det.
Och det är så roligt med alla härliga glada kunder!




Plädarna finns nu i gult, beige, svart, blått och rosa.


Dags att binda buketter och fylla på i antiken.
Man får fördela sin arbetstid mellan dator och på språng.
Tur det för jag gillar inte att sitta stilla timme efter timme...😉

Det är glest mellan inläggen här nu på bloggen men jag hinner helt enkelt dåligt med och får prioritera.
Instagram är jag däremot superflitig med att uppdatera på. Snabbt och smidigt.

Hoppas ni mår bra i sommarvärmen som dragit in över oss.

Kram M


 

Inga kommentarer: