tisdag 22 juni 2021

Sommarklänningar från vårt nya märke.


Men titta vilka fina klänningar som kom idag!
Helt ljuvliga faktiskt.
Som en sommardrömsklänning...allihopa.

Dessa är från vårt nya fina märke d`NADA.💗




Jag stortrivs i dessa klänningar måste jag säga))😊
Men jag älskar också att ha på klänning.

Jag är inte någon byxtjej mer än på vintern.😊



Ikväll har jag varit ute och gått och lyssnat på Billgren & Woods podd.
Senaste avsnittet som kom idag och i det har
Elsa Billgren precis kommit till sitt hus på Gotland och hela avsnittet gav sån härlig inspirerande sommarfeeling och så detta fantastiska väder till det med strålande sol, vajande gräs och blommor i dikeskanterna, åh ja så otroligt fint allt är just nu...
Juni levererar.


Klänningarna...ja de är bara wow fina!


De packades upp idag och även mera snyggt i form av fåglar har landat i webshopen denna dag...
Mycket att hinna med och datorn fick lite prioritering på eftermiddagen.
Ibland måste man bara få hinna sitta där så man får gjort sånt som verkligen också är viktigt.
Som detta med bilder som jag vet inspirerar så många till att besöka oss i butiken eller online i webshopen.

Alltså det blev lite snett här...😅
Kunder väntade och vi skulle göra det lite snabbt.😄
Men ni ser ju hur snygg denna klänning är!💛
One size som passar många då den dras åt under bysten och sedan har vidd i både armar och runt höfter och den faller så snyggt!



💛💛💛💛💛💛💛


Klänningar får en alltid att känna sig somrigt fint klädd.
Jag ÄLSKAR klänningar!






Japp, det blev många bilder...
Det får ni stå ut med.😉

Klänningarna hittas i butik och webshop.

Nu ska jag ta kvällsvattenrundan i min trädgård.
Ser att flädern blommar alldeles perfekt just nu så jag måste bara sätta flädersaft till helgen.
Det är ju så gott.

Man vill definitivt maxa sommaren eller hur?!
Med smaker, dofter, kläder, blomster, bad, njuta lite extra...

Kram och fortsatt god vecka.💚

Inga kommentarer: